Dag van vertrek - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

28 Januari 2017 | Nederland, Kruiningen

Eindelijk! Het is bijna zo ver, we staan in de startblokken. De koffer staat klaar, nog maar een paar dingen afhandelen voor vertrek en dan kannie.
Ik heb er zin in en ben vreselijk benieuwd naar Nieuw Zeeland. Heb al wat foto's en enthousiaste verhalen binnen gekregen van mijn broer Ric, die zich er prima vermaakt heeft. Dat moet ons toch ook lukken :)

Ok, we moeten links gaan rijden....
We moeten 4 weken met elkaar optrekken zonder elkaar in de haren te vliegen...
We moeten alles van werk en dat soort zaken loslaten en gaan genieten...
Makkie!!!
Gaat helemaal goedkomen ;)

De hotels zijn geboekt, de auto is geregeld, zelfs het vervoer naar Schiphol is geregeld! Vanessa en Floris halen ons straks op en brengen ons, vreselijke luxe. En dan de vlucht met een korte tussenstop in Dubai. Morgen zijn we er,aan de andere kant van de wereld, wat een vreemd idee. We gaan !!!!

• 28 Januari 2017 - 16:52

Cunera :

Hoi Anke, leuk dat we je een beetje kunnen volgen.
    Een hele goede en veilige reis en heel veel plezier daar.
    Groetjes Cunera

• 28 Januari 2017 - 17:16

Susan:

Heeee Anke!! heel veel plezier, geniet ervan en maak er wat moois van!!(en foto's!!!)