Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

29 Januari 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Tussenstopje van een uurtje of 2 in Dubai. Jammer genoeg niet lang genoeg om de luchthaven te verlaten, maar wel genoeg om even langs Starbucks te gaan voor een lekker bakje koffie. Kostte nog moeite om uit het vliegtuig te komen want 1 van de passagiers had een aanval van iets, vliegangst of misschien hyperventilatie, dus we mochten pas van boord toen de arts hem bekeken had. Arme man, denk dat hij zich niet veel beter voelde met de hete adem van zo'n 200 passagiers in zijn nek... Gelukkig hebben we tijd genoeg om in te checken voor de 16 uren durende vlucht naar Auckland. De laatste loodjes!!

• 29 Januari 2017 - 06:25

Hermi:

Dat valt nog mee, wij moesten 7 uur wachten in Bahrein. Daar heb ik voor het eerst gesluierde vrouwen gezien, die had je toen nog niet in Holland.
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes!

• 29 Januari 2017 - 08:23

Frans Borgo:

Anke goeie reis verder ....en vooral genieten!!

Tags: Tussenstopje