Thermal pools en Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Thermal pools en Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Thermal pools en Taupo

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Taupo

Jongens jongens jongens, wat een luxe! Het is een uur of 1 ' s middags en we zitten al te relaxen op de hotelkamer. Heerlijk kort ritje vandaag, en eigenlijk was het plan helemaal niks te doen, maar natuurlijk loopt dat weer anders dan gepland maar dat maakt het zo leuk. Bij het uitchecken aan de knul achter de receptie gevraagd of er nog iets was dat we echt moesten doen voor we verder gingen. Zijn tip was het Thermal Spa Center waar we gisteren voorbij zijn gereden op weg naar Wai-O-Tapu. Ach ja, dachten we, we kunnen eens gaan kijken natuurlijk.

De route naar het Spa Center was somber, laag hangende mist en geen zonnetje te zien. Dat zorgde er in ieder geval voor dat het vooruitzicht op een warm bad een stuk aantrekkelijker werd. Aangekomen bij het Center werd ons verteld dat er 6 (!) baden waren van verschillende temperatuur, allemaal voorzien van het hete thermische water dat overal uit de grond omhoog komt borrelen in dit gebied. En dat was niks te veel gezegd, prachtige baden met uitzicht op de palmbomen, tussen de 35 en 42 graden en doordat we er zo vroeg waren ook nog heerlijk rustig. Heerlijk ontspannend, we hebben er minstens 2 uur in rond gedreven, geweldig!

Dus nu na genieten op de hotelkamer, straks nog even een rondje door Taupo, kijken op het strand misschien, maar vooral dat ontspannen gevoel vast zien te houden =)

• 06 Februari 2017 - 11:24

Hermi:

Meisje, ik ben jaloerssss.