Donderdag, Quito stad - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Donderdag, Quito stad - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Donderdag, Quito stad

Door: AnkeEngelberts

Blijf op de hoogte en volg Anke

05 Januari 2012 | Ecuador, Quito

Vandaag een (erg) rustig dagje. We moesten verhuizen van ons hotel naar een ander vanwege de touroperator voor de komende dagen. Ons eerste hotel lag buiten het centrum van de stad, er was dus niets te doen, als je naar de stad wilde moest je een taxi nemen. Wel een mooi (en ook duur) hotel, maar eigenlijk best saai.

Het hotel waar we nu zitten is in Andes stijl, midden in een levinde wijk in centrum Quito. Knus en gezellig, zo lijkt het nu in ieder geval nog, hopelijk denken we er morgenochtend hetzelfde over...

Het allermooiste is dat het net naast en grote boekwinkel ligt! Daar zijn we dus meteen ingedoken en ik heb mezelf kunnen inhouden en maar 2 boeken gekocht. Een met planten van de Andes, en een over de flora en fauna van de Galapagos. Nu ben ik overal op voorbereid :-)

Morgen gaan we naar Otavallo, voor de zaterdagmarkt over 2 dagen. Dat moet heel bijzonder zijn, veel mooie kleden, tasen, mutsen etc. Ik ben benieuwd, maar ik heb al gezien dat als we daar niets kunnen vinden, dat we dan altijd hier in de buurt van het hotel nog terecht kunnen bij de vele kleine winkeltjes. Straks maar een restaurantje zoeken hier in de buurt, ik geloof dat het Italiaans wordt deze keer...

  • 06 Januari 2012 - 09:35

    Maaike:

    Nu geen foto's meer van plantjes, en bloempjes, ben benieuwd naar kleedjes, tasjesen mutsjes, shop ze!

  • 06 Januari 2012 - 22:31

    Jaco. KNRM:

    Ik heb vandaag ook bericht gekregen van goede kennissen vanuit Quito!! De man is piloot bij de KLM. En dan krijg ik ook nog te horen dat mijn oom en tante op bezoek zijn bij mijn neef die waarschijnlijk, je raadt het al... In Eqaudor gaat wonen. Dus als je nog Nederlanders tegen komt.. Veel plezier verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 51559

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 24 Februari 2017

Nieuw Zeeland 2017

02 Januari 2012 - 15 Februari 2012

Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: