Sorry sorry!!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Sorry sorry!!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Sorry sorry!!!!

Door: AnkeEngelberts

Blijf op de hoogte en volg Anke

17 Januari 2012 | Ecuador, Quito

Sorry voor iedereen die zich zorgen maakt, wel heel lief hoor!!
We zijn net terug van de Neveñwouden waar we prachtige kolobries gezien hebben en waar we dus ook geen internet hadden :(. En nu doet mijn teblet het niet meer, dik balen natuurlijk. Ik kan nu wel typen op de hotelcomputer, maar niet te lang, anders wordt ik er achter vandaan gerukt door alle anderen hier die contact met huis willen. Maar alles is goed, we hebben echt hoopjes gezien en meegemaakt, wat dacht je van piranha vissen (en vangen!!) en zwemmen in de amazone. Echt heeeeeel gaaf!
Zodra mijn tablet het weer doet (ik hoop het!) kan ik ook al mijn verhalen weer kwijt en dan hebben jullie weer wat te lezen. Wel stoer dat jullie me zo volgen, had ik niet verwacht en dat maakt het schrijven een stuk leuker :)
Ik hoop trouwens dat in Nederland alles goed gaat, ik hoor verhalen over dijkbewaking en temperaturen van -20??
Kusjes voor iedereen en hopelijk snel weer verhalen hier!

  • 17 Januari 2012 - 14:35

    Olaf Van Hoesel:

    We waren natuurlijk niet echt bezorgd, want je was niet in de buurt van Tanja Nijmijer(Farc). Jammer dat de Tablet 't niet meer doet, helaas kunnen die niet tegen vocht en hoge temperaturen.

    Veel plezier op de Galapagos eilanden.

    Groet,

    Olaf

  • 17 Januari 2012 - 21:09

    Dick /zelway:

    uit het zicht maar niet uit het hart

  • 18 Januari 2012 - 11:34

    Paul:

    Hé Anke,
    Blij dat jullie weer boven water zijn. Zo te lezen goed naar jullie zin gehad, mooi man!!!!
    Hier gaat alles zijn gangetje, geen gekke dingen en het weer............nog niet verder dan-1, dus valt wel mee.
    Heel veel plezier verder en we horen (of zien op skype) je!!

  • 20 Januari 2012 - 11:02

    Mariette:

    Blij dat je er weer bent hoor :) Echt jammer van je tab, ik hoop dat het te repareren valt. Je hebt toch wel een heleboel foto's gemaakt van het "wildlife" op de Amazone? *jaloers*
    Take care!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 51664

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 24 Februari 2017

Nieuw Zeeland 2017

02 Januari 2012 - 15 Februari 2012

Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: