Quito, zondag rustdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu Quito, zondag rustdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke Engelberts - WaarBenJij.nu

Quito, zondag rustdag

Door: AnkeEngelberts

Blijf op de hoogte en volg Anke

08 Januari 2012 | Ecuador, Quito

Vandaag geen duidelijke plannen, we doen het rustig aan. Ons eerste malariatablet ingenomen, morgen doen we 'echte meisjes in de rimboe'. Dat wordt vroeg op en dan een lange trip, eerst per bus, dan verder per kano. Ik heb Maaikes regenjasje maar vast ingepakt, ik denk dat dat wel van pas gaat komen. Vandaag werken we ons reisverslag wat bij, slenteren wat door Quito, en verder eigenlijk niets. Best wel eens lekker!

  • 09 Januari 2012 - 13:35

    Olaf Van Hoesel:

    Dus 't weer bij jou is ook al niet best. Leuke foto's van de markt, dan voel je je wel een stuk groter bij de inlandse dwergjes, hahahahahaha. Enne Adrienne helemaal.

    Veel plezier op de kano, de komende tijd.

    Bye bye, chicks in the jungle!

  • 11 Januari 2012 - 13:25

    Mirjam En Ric:

    De foto's van de mensen, markt, kleedjes, varkens, vergezichten en bloempjes maken me ....................................
    .....................GEK !!! ............ AAAAHHHH.........ik wil ohoook..
    nou uhh, veel plezier nog :)

  • 12 Januari 2012 - 18:04

    Imme:

    Leuke verhalen allemaal :D en er zitten echt hele leuke foto's tussen! (doe mij ook maar een varkentje) Ben echt heel erg jaloers! Lijkt me een hele interessante plek om heen te gaan, het is zo anders =] Mis je hier wel een hoop hoor! En heeeel benieuwd hoe het is in de Amazone :D

    xx =D

  • 14 Januari 2012 - 18:52

    Jan En Annelies:

    Hé Anke

    Leuk om te lezen al je verhalen en vooral voor jullie natuurlijk om mee te maken. Super! Enneh zo'n veemarkt missen we nu in D`chem ...
    Ben benieuwd naar de jungle-reis.

    Groetjes en lekker genieten!

  • 15 Januari 2012 - 09:22

    Mariette:

    Hey... die rustdag duurt nu al 7 dagen hoor :S Je weet dat je de thuisblijvers wel een beetje ongerust maakt nu he? Hoewel ik me heel goed realiseer dat het net zo goed een 0% internetverbinding kan zijn ;)
    Anyway, veel plezier in de rimboe en ik hoop spoedig te mogen horen! XXX

  • 15 Januari 2012 - 10:00

    Hent, Mirjam :

    He zus, we moesten kiezen tussen jou wat schrijven of andre kuipers, en dat was een lastige keuze. `uiteindelijk hebben we besloten jou te schrijven vanwege het varken. `nee, niet dat jij daar meer op lijkt, maar het varken op jou foto was mooier dan elke foto die andre-tje gepost had. `vandaar dus. ``wij zijn kei trots op jou dat je eindelijk in onze voetsporen treedt, rugzak op je rug, neus omhoog, en een blik van wie doet ons engelbertsen wat. `nu nog grote beesten zien, en dan is het helemaal goed. `ik bedoel, plantjes, mussen en cavia's, prachtig allemaal, maar het telt niet echt. `hoe dan ook, we gaan er van uit dat het goedkomt, hou vol, heb je twijfels, denk aan ons en je weet dat alles mogelijk is.

    `groeten,

    `mirjam en `ric

  • 15 Januari 2012 - 10:53

    Joost :

    Zus, ik sluit me aan bij broer Hent. Alhoewel ik er niets van snap. Hij was hier met Mirjam, ze hebben alles leeggeroofd, opgegeten en ondergescheten. What else is new.
    Je ziet er goed uit! En ik wil een caviaportemonee. We blijven je lezen. Dikke kus, Joshua, Celine, Joost en de kroepoek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 51760

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 24 Februari 2017

Nieuw Zeeland 2017

02 Januari 2012 - 15 Februari 2012

Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: